Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

...and found




Όχι, βέβαια, ότι αλλάζει και κάτι τώρα που εμφανίστηκαν. Πάλι στο ψάξιμο είμαι. Θα ήταν σκόπιμο να ψάξω συγκεκριμένους ανθρώπους, αλλά αυτά είναι για λεπτολόγους. Εγώ ψάχνω στο σωρό. Σαν τους ρακκοσυλλέκτες. Και μάλλον αυτό σημαίνει ότι ψάχνω ανάμεσα σε σκουπίδια. Τι βρίσκεις εκεί μέσα; Διαμάντια; Σπάνια.
A woman's trush, is another womans tresure λένε οι αγγλομαθείς και παρηγοριόμαστε εμείς με τα σκουπίδια.
Και δικά μας σκουπίδια να είναι, δεν τα δίνουμε, μην τυχόν και τα κάνει θησαυρό καμιά άλλη.

Αλλά ο λόγος ήταν για τους εξαφανισθέντες και επανεμφανισθέντες. Αυτοί πληρώνονται αμα τη εμφανίσει. Και η πρώτη σκέψη ειναι να πληρωθούν με το ίδιο νόμισμα, αλλά αυτά είναι για λεπτολόγους. Και εγώ είμαι κυρία. Δεν είμαι αγενής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου